About Me

My photo
aku? belom kawin. tak official lagi 20. 19 lagi ohkey. jadi kalau nak ngorat. tunggu 20 *pfffttt haha. korang kalo nak baca. must kept in mind, i don have ilmu to share. sorry, ni diary-like je. apepon tq :)

Saturday, February 16, 2013

uish!

heran kan tengok orang sekarang. all the time with alam maya. bahaya mende tu, buatkan masa kite ngn dunia luo tak tau kat mana. memang sekarang trend. mengejar populariti di alam siber. *ceyy tetiba lak aku memberi pedoman hidup, hahaha.

ala, termasuk lah aku jugak sebenanye. tapi tak ada la seteruk orang lain. aku masih lagi ke pantai. memakan keropok lekor, memotong kuku adik. terlentang depan tivi. memasak. makan masakan mak. dan juga bergelak ketawa. membasuh pinggan. mengangkat jemuran serta kiss adik2 aku. hahahahhha. ok. tu semua hastag. ok. dunnia heyy~ *poyo

aku suka menulis disini sebab diari aku wane wani. aku tau sebahagian kawan2 lama aku yang sekarang ni mengambil jurusan seperti aku *apa salah nya guna medic? berterabur aku ni. ok, diaorang sudah lama tidak bermaya di alam maya. senyapppp je. kebanyakan mereka di malaysia sahaja. sibuk study maybe? aku? separuh jiwa aku masih lagi tak 100% dalam medic. hmm :) but im trying, trying to pupuk love to medic slow2, hehe. sebab itulah aku menyibuk jugak di effbi, instagram dan blog. walhal tiada orang baca, tp aku suka tulis, sebab.... emmm. *cakap jela lonely tirah. puihhh. hahahaha

ok utk pgetahuan semua. aku biasa berdua. bila lonely ni, memang terasa kelonglian. hahahah. aku tak pernah stop from that, maybe i need time to be alone kan kawan2. *udoh2 le tu gedik tirah oi, hahahaha. lagipun i still have geffrengs. oh my god, really love them. so muchh. 

ade 5 ari je lagi duk umah. aku tak sedo pun dah nak balik ke china semula. uish sedih doh, aku xtau nape, sedih bila tak dapat bersama keluarga secara hariannya. seddeh. huwaaa. i will miss my adik yang "open" with her/his kakak ni. aku dapat rasa yang mereka sgt rasa bertuah n happy dapat kakak cm aku *puihhhh,poyoooo hahahah. 

esok plan nak masak "kue cubit". nak buat dua batch satu kue cubit yang siap masak, satu agi "setengah mateng". topping dia, coklat urai, and cheese parut, hee. kalo aku rajin aku post gamba, kalau jadi ahhh, aahahhaha. aku suka kueh ni, berbanding pavlova and merah baldu tu *aku tak habis2 mengata kek dua ni, hahahaha. ok, tak boikot ok, cuma aku suka banget kue cubit, haaa, kan dah kuar keindoan aku tu, esok pas makan kue cubit lagi ah minah indon nanti, haha!

setiap kali balik xi'an, china. HARUS. MESTI. ada sambal bilis, and dendeng mak. :) aku manja? bia ahhh. aku rindu kat rumah, aku makan ah. cara dia aku freeze kan dia. lagipun tak lama pun flight. so selamat laa. lagipun aku orang terengganu. memang dokleh tinggal ah sambal bilis. MEMANG. *tubik dok starang doh tranung, hahahaha

bila aku tinggalkan seseorang, aku ade sebab. aku ADA. jangan kata aku kejam, aku sayang, sebab itu aku tinggal. okeh, dan aku biasanya takkan patah balik. Give heart a break.

No comments: