About Me

My photo
aku? belom kawin. tak official lagi 20. 19 lagi ohkey. jadi kalau nak ngorat. tunggu 20 *pfffttt haha. korang kalo nak baca. must kept in mind, i don have ilmu to share. sorry, ni diary-like je. apepon tq :)

Tuesday, February 5, 2013

okay!

okay harini i ceria, semalam tu jiwang je lebih. *malu plak rasa kah3. okay perasaan dia mcm ni *muka huduh, semangat betulkan duduk dan tegak. cam korang tetiba bergenang, seterusnya mengalirkan air mata di depan orang ramai. pahtu semakin kuat dan menggila, seterusnya sawan, korang lupa, harini hari isnin, hahahhaha. yela, kalau jumaat at least datang balik hari isnin tu orang stat lupa taik yang kau buat ari jumaat aritu. but its Tuesday gegurl! hahaha. ok tu je la. panjang plak ko kata? eh ko sini. sini. meh sini. ha tau takot *jerit kuat2 like orang tu duk 500meter, haha. hoi! cikgu la ajar waktu SPM! suh bagi example byk2. huh. =="

#takpe2, amik masa korang interprete hahahahhaahhahahah. ok muah :)

eh korang perasan mengapa aku melekat kat sini? berturut2 post something kat sini?

ini kerana beta sangat bosan memalam cenggini. tadi dah seharian melayan kerenah anak. yela kecik2 lagi *hiahiahia XD. tapi aku senang hati je, disamping itu, aku sedih sebab tak bule pegi kelantan. ahhhhh. ini tidak adil. tidak! tidak! tidak sama sekali. mane aci ginnim.

berabad da tak jumpa kawan3. hurmmmmmm. sedihnya. bila ni nak jumpa. rindu tak berbelah bahagi dah ni. terasa mahu muntah pun ada. sebab tak tertanggung lagi. ketahuilah bahawa aku rindu sayangs.

kat tepi aku ade luggage beso. ntah kenapa aku rasa dia menjongket2 kening pastu pedajai aku. cakap *hoiii~ nak balik sana daaaaaaaa~~ . senyap la ko. huh. tak mau balik, tak mau. nak duk uma, nak duk uma je, pelis laa. pelis. ala.

sikit lagi nak masuk 21 kena mengundi. tp aku rasa chances tu kurang dow, sebab aku kan duk china, dieorg mana anta undi pos kesana, entoh tau entoh tidok aku duk china mekeme ni.sedih nau! tp tanggungjawab kita pilih siapa pemimpin kita so. aku memang suka berpolitik. sebelom ni memang biasa pergi markas2 yang ade. aku punya semangat. kalau berkumpul tu, smpai bergetar urat saraf. memang menyuntik semangat. hahahha. haaa.

tu mukadimah la, ko ni dah kenapa nak benci sgt??! puuuii. hahhaa. tapi bebaru ni, adela aku add satu page ni,,, kau pesbuk ar?! ade ke kat twitter? hah? ee, nyampah la aku ngn kao. hhahaha. ok gurau* aku ni kan bebudak lagi, so aku post ar komen2 skit kat situ, berdasarkan semangat aku yg aku cerita td. ko bayang aku tulis ape? hahahahhaha. *oo. ko gelak eh. gelak2. gelak lagi.

pastu tak sampai dua hari, banyak pulak orang2 yg like page tu, like aku jugak *bahahahahha . ok gurau, maksud aku, add aku. alaaaa. pelik kau tau. aku agak mereka pikir *oh ini muslimat pas *oh,ni mungkin anak tuan page *oh ni mesti penyokong tegar *oh awek ni mungkin hot setaf. ok yang akhir tu melawok, hahaha.

so ape aku nak buat? hah?


No comments: