About Me

My photo
aku? belom kawin. tak official lagi 20. 19 lagi ohkey. jadi kalau nak ngorat. tunggu 20 *pfffttt haha. korang kalo nak baca. must kept in mind, i don have ilmu to share. sorry, ni diary-like je. apepon tq :)

Tuesday, May 3, 2011

penting?

ape yg xpenting? dan ape yg penting?

lantakla,td aq blogwalking,pemilik blog tu laki,n semua dy bahas sal agama,aq tertarik ngan ni ~

Wanita api (NI AQ,HAHA)dilahirkan di bawah lambang
Aries(21 Mac-20 April),Leo_ME_(24 Julai-23 Ogos) dan Sagittarius(23 November-21 Disember).

*Dilahirkan sebagai pemimpin(PEMIMPIN APE YE AQ?MEMIMPIN ORG MAKAN HAHA)
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.(AQ EGO?)
*Seorang yang artistik dan sukar dijangka(UNEXPECTED?),tetapi biasanya romantis(WAAHH) dan tidak pemalu.(MEMG,AQ SUKE CKP BUKAN2,KETAWA PECAH DUNIE) geleng2 pale*
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi (ECECEH,AQ GUNE VETO?)tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah,mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.(PERRGH~SIFAT2 POMPUAN LA NIH,HAHA)
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris.(KNE JAGE MULOT SKET PAHNI)
*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar.(WOOH! HAHA)Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.(KETEPI~KETEPI~ BG RUANG SKET)
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.(OK,PUTUS..OH,,HAI AWK?)

MCM aq je kn? haha...haddoi,aq ni PELIK ke? susah NK paham? hhaaha,,pdan muke korang,hahaha,,ala~ yg petim kite care bout diri kite~ lalalalllala~


No comments: